Bilginizi sınayın
|
Sammy kısa süre önce online fitness koçluğu hizmeti sunmaya karar verdi.
Bir alan adı alıp web sitesini oluşturdu. Ancak, istikrarlı büyüme sağlayacak
şekilde işini dijital dünyaya nasıl taşıyabileceğinden emin değil.
|
Sammy'nin atması gereken doğru adımları seçerek kendi çevrimiçi işletme
stratejisini oluşturmasına yardımcı olun.
|
Sorunun üstüne
tıklayarak olası cevapları görüntüleyin, her soruyu cevaplayıp GÖNDER tuşuna
basın.
|
1
|
İlk adımı ne olmalı? 1
|
İlk adımı ne olmalı?
|
A
|
İşletme hedeflerini tanımlamak
|
B
|
E-posta şablonu oluşturmak
|
C
|
Yatırımcı bulmak
|
D
|
Bankadan tavsiye istemek
|
2
|
İkinci adımı ne
olmalı? 2
|
İkinci adımı ne olmalı?
|
A
|
Blog açmak
|
B
|
Bir asistan işe almak
|
C
|
Logo tasarlamak
|
D
|
Misyon yazmak
|
3
|
Üçüncü adımı ne
olmalı? 3
|
Üçüncü adımı ne olmalı?
|
A
|
Reklam kampanyası başlatmak
|
B
|
Benzersiz satış noktalarını tanımlamak
|
C
|
Bülten yayınlamak
|
D
|
Bir muhasebeciyi işe almak
|
cevap
|
1
|
İlk adımı ne olmalı?
|
A
|
İşletme hedeflerini tanımlamak
|
2
|
İkinci adımı ne olmalı?
|
D
|
Misyon yazmak
|
3
|
Üçüncü adımı ne olmalı?
|
B
|
Benzersiz satış noktalarını tanımlamak
|
DERS TAMAMLANDI
|
Aferin, doğru!
|
Aferin, doğru!
|
Şirketinin amaçlarını belirleyip misyonunu yazdıktan ve şirketin
benzersiz satış noktalarını tanımladıktan sonra Sammy'nin çevrimiçi
stratejisini oluşturması daha kolay olacaktır.
|
Stratejisini oluşturduktan sonra web sitesini açabilir, belirli hedefleri
olan bir çevrimiçi pazarlama kampanyası yapabilir ve müşteri tabanını
oluşturabilir.
|
Sonraki adımlar
|
Artık işletme stratejisi geliştirmenin neden önemli olduğunu anladığınıza
göre, internetteki yerinizi ve neyi başarmak istediğinizi düşünün.
|
Hedeflerinizi, misyonunuzu ve benzersiz satış noktanızı tanımlamanıza
yardımcı olması için aşağıdaki soruları cevaplayın.
|
1. Hedefler - İnternette faaliyet göstererek neyi başarmak istiyorsunuz?
(ör. satışları veya marka tanınırlığını artırmak)
|
2. Misyonunuz - İşletmeniz için önemli değerler hangileridir? (ör. dürüst
ticaret veya çevreyi koruma)
|
3. Benzersiz satış noktanız - Sizi rakiplerinizden farklı kılan
özellikler nelerdir? (ör. müşteri hizmetleri, fiyat noktası veya
kalite)
|
İnternete veya sosyal medyaya bir sonraki girişinizde diğer işletmeleri
inceleyin ve onları farklı kılan noktaları not edin. Sizinkiyle benzerlikler
gösteren markaları listeleyin ve onlardan neler öğrenebileceğinizi görmeye
çalışın.
|
Translate (türkçeye çevir)
Bu Blogda Ara
19 Haziran 2018 Salı
Bilginizi sınayın
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
hamile olup çalışan anneler için 32+0 da alınan çalışabilir raporu
merhaba bugün çalışan anneler için bilinmesi gereken çok önemli bir konu hakkında bilgi paylaşmak istedim eğer hamileyseniz ve doğuma kada...
-
Bilginizi sınayın Semih kahve dükkanı açıyor ve yeni müşteriler çekmek istiyor. Semih'in arama motoru kullanımında faydalı görd...
-
Bilginizi sınayın Alexa 3 yıldır faaliyet gösteren bir protein içeceği firmasının sahibi. Ürünleri bir dizi spor salonunda bulunsa da...
-
Bilginizi sınayın Ryan fitness merkezleri için belirlediği "genel müşteri memnuniyetini iyileştirme" hedefine ulaşmak amacı...
Looking for gym workouts? Click: fitness moves
YanıtlaSil