Translate (türkçeye çevir)

Bu Blogda Ara

19 Haziran 2018 Salı

Bilginizi sınayın


Bilginizi sınayın
Sammy kısa süre önce online fitness koçluğu hizmeti sunmaya karar verdi. Bir alan adı alıp web sitesini oluşturdu. Ancak, istikrarlı büyüme sağlayacak şekilde işini dijital dünyaya nasıl taşıyabileceğinden emin değil.
Sammy'nin atması gereken doğru adımları seçerek kendi çevrimiçi işletme stratejisini oluşturmasına yardımcı olun.
Sorunun üstüne tıklayarak olası cevapları görüntüleyin, her soruyu cevaplayıp GÖNDER tuşuna basın.
1
İlk adımı ne olmalı? 1
İlk adımı ne olmalı?
A
İşletme hedeflerini tanımlamak
B
E-posta şablonu oluşturmak
C
Yatırımcı bulmak
D
Bankadan tavsiye istemek
2
İkinci adımı ne olmalı? 2
İkinci adımı ne olmalı?
A
Blog açmak
B
Bir asistan işe almak
C
Logo tasarlamak
D
Misyon yazmak
3
Üçüncü adımı ne olmalı? 3
Üçüncü adımı ne olmalı?
A
Reklam kampanyası başlatmak
B
Benzersiz satış noktalarını tanımlamak
C
Bülten yayınlamak
D
Bir muhasebeciyi işe almak
 cevap
1
İlk adımı ne olmalı?
A
İşletme hedeflerini tanımlamak
2
İkinci adımı ne olmalı?
D
Misyon yazmak
3
Üçüncü adımı ne olmalı?
B
Benzersiz satış noktalarını tanımlamak
DERS TAMAMLANDI
Aferin, doğru!
Aferin, doğru!
Şirketinin amaçlarını belirleyip misyonunu yazdıktan ve şirketin benzersiz satış noktalarını tanımladıktan sonra Sammy'nin çevrimiçi stratejisini oluşturması daha kolay olacaktır.
Stratejisini oluşturduktan sonra web sitesini açabilir, belirli hedefleri olan bir çevrimiçi pazarlama kampanyası yapabilir ve müşteri tabanını oluşturabilir.
Sonraki adımlar
Artık işletme stratejisi geliştirmenin neden önemli olduğunu anladığınıza göre, internetteki yerinizi ve neyi başarmak istediğinizi düşünün. 
Hedeflerinizi, misyonunuzu ve benzersiz satış noktanızı tanımlamanıza yardımcı olması için aşağıdaki soruları cevaplayın. 
1. Hedefler - İnternette faaliyet göstererek neyi başarmak istiyorsunuz? (ör. satışları veya marka tanınırlığını artırmak) 
2. Misyonunuz - İşletmeniz için önemli değerler hangileridir? (ör. dürüst ticaret veya çevreyi koruma) 
3. Benzersiz satış noktanız - Sizi rakiplerinizden farklı kılan özellikler nelerdir? (ör. müşteri hizmetleri, fiyat noktası veya kalite) 
İnternete veya sosyal medyaya bir sonraki girişinizde diğer işletmeleri inceleyin ve onları farklı kılan noktaları not edin. Sizinkiyle benzerlikler gösteren markaları listeleyin ve onlardan neler öğrenebileceğinizi görmeye çalışın. 

1 yorum:

hamile olup çalışan anneler için 32+0 da alınan çalışabilir raporu

merhaba bugün çalışan anneler için bilinmesi gereken çok önemli bir konu hakkında bilgi paylaşmak istedim eğer hamileyseniz ve doğuma kada...