Translate (türkçeye çevir)

Bu Blogda Ara

21 Haziran 2018 Perşembe

4. İnternetteki rakipleriniz arasından sıyrılma(Bilginizi sınayın)


Bilginizi sınayın

Alexa 3 yıldır faaliyet gösteren bir protein içeceği firmasının sahibi. Ürünleri bir dizi spor salonunda bulunsa da şirket son aylarda önemli bir büyüme göstermedi. Alexa ürün satışlarını artırmak için online pazara girmek istiyor.

Online büyüme fırsatlarını belirlemek için Alexa'nın aşağıdaki adımlardan hangilerini atması gerekir?

Doğru seçenek veya seçenekleri işaretleyip GÖNDER tuşuna basın.

1.      Bir finansal planlama uzmanı işe almalı

2.      Benzersiz satış noktalarını tanımlamalı          DOĞRU

3.      Ürünleri yeni ülkelere göndermeli

4.      Bir GZFT analizi oluşturmalı             DOĞRU

5.      Tedarikçilere geri bildirim formları dağıtmalı

6.      Rakiplerinin web sitelerini incelemeli            DOĞRU

DERS TAMAMLANDI

Aferin, doğru!

Alexa'nın şirketinin benzersiz satış noktalarını güçlendirmesi, online platformda yeni müşterilerin dikkatini çekmeye yardımcı olabilir. Benzersiz olmak, zaten kalabalık olan bir pazarda öne çıkmanın etkili bir yoludur.

Ayrıca Alexa rakiplerini inceleyerek nelerin işe yaradığını veya yaramadığını öğrenebilir. Bu, pazara daha geniş açıdan bakmasını sağlar. Kendi şirketini büyütecek bir strateji oluşturmak amacıyla kullanabileceği potansiyel fırsatları gösterir.

Bir GZFT analizi yaparak işletmenin büyümesine olanak tanıyacak fırsatların yanı sıra geliştirilmesi gereken zayıf noktaları belirleyebilir.

Sonraki adımlar

Artık rakiplerinizin neler planladığını görmenin zamanı geldi. Gün içinde on dakikanızı ayırın ve aşağıdakileri araştırmak için bir arama motorunu kullanın:

1. Bir işletme adı - bu size anahtar kelimelere ve marka bilinci oluşturmaya ilişkin rekabeti gösterecektir.
2. Bir ürün veya hizmet - bu size, söz konusu ürün veya hizmet için rakiplerinizin kimler olduğunu gösterecektir.
3. Konumunuz - bu, sizinle aynı bölgede bulunan ve aynı hizmetleri sunan rakipleri ortaya çıkarır.

Bu aranabilir terimler, bir marka veya ürünle ilişkili "anahtar kelimelerdir". Kullanıcılar internette bir işletmeyi veya ürünü bulmak amacıyla bu anahtar kelimeleri kullandığı için web'de arama yapan müşterilerin başka neleri görüntülediğini bilmek önemlidir.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hamile olup çalışan anneler için 32+0 da alınan çalışabilir raporu

merhaba bugün çalışan anneler için bilinmesi gereken çok önemli bir konu hakkında bilgi paylaşmak istedim eğer hamileyseniz ve doğuma kada...