Bilginizi
sınayın
Alexa 3
yıldır faaliyet gösteren bir protein içeceği firmasının sahibi. Ürünleri bir
dizi spor salonunda bulunsa da şirket son aylarda önemli bir büyüme göstermedi.
Alexa ürün satışlarını artırmak için online pazara girmek istiyor.
Online
büyüme fırsatlarını belirlemek için Alexa'nın aşağıdaki adımlardan hangilerini
atması gerekir?
Doğru seçenek veya seçenekleri işaretleyip GÖNDER tuşuna basın.
1. Bir finansal planlama uzmanı işe
almalı
2. Benzersiz satış noktalarını
tanımlamalı DOĞRU
3. Ürünleri yeni ülkelere göndermeli
4. Bir GZFT analizi oluşturmalı DOĞRU
5. Tedarikçilere geri bildirim formları
dağıtmalı
6. Rakiplerinin web sitelerini
incelemeli DOĞRU
DERS TAMAMLANDI
Aferin, doğru!
Alexa'nın şirketinin benzersiz satış noktalarını güçlendirmesi, online
platformda yeni müşterilerin dikkatini çekmeye yardımcı olabilir. Benzersiz olmak,
zaten kalabalık olan bir pazarda öne çıkmanın etkili bir yoludur.
Ayrıca Alexa rakiplerini inceleyerek nelerin işe yaradığını veya
yaramadığını öğrenebilir. Bu, pazara daha geniş açıdan bakmasını sağlar. Kendi
şirketini büyütecek bir strateji oluşturmak amacıyla kullanabileceği potansiyel
fırsatları gösterir.
Bir GZFT analizi yaparak işletmenin büyümesine olanak tanıyacak fırsatların
yanı sıra geliştirilmesi gereken zayıf noktaları belirleyebilir.
Sonraki adımlar
Artık rakiplerinizin neler planladığını görmenin zamanı geldi. Gün içinde
on dakikanızı ayırın ve aşağıdakileri araştırmak için bir arama motorunu
kullanın:
1. Bir işletme adı - bu size anahtar kelimelere ve marka bilinci oluşturmaya ilişkin rekabeti gösterecektir.
2. Bir ürün veya hizmet - bu size, söz konusu ürün veya hizmet için rakiplerinizin kimler olduğunu gösterecektir.
3. Konumunuz - bu, sizinle aynı bölgede bulunan ve aynı hizmetleri sunan rakipleri ortaya çıkarır.
Bu aranabilir terimler, bir marka veya ürünle ilişkili "anahtar kelimelerdir". Kullanıcılar internette bir işletmeyi veya ürünü bulmak amacıyla bu anahtar kelimeleri kullandığı için web'de arama yapan müşterilerin başka neleri görüntülediğini bilmek önemlidir.
1. Bir işletme adı - bu size anahtar kelimelere ve marka bilinci oluşturmaya ilişkin rekabeti gösterecektir.
2. Bir ürün veya hizmet - bu size, söz konusu ürün veya hizmet için rakiplerinizin kimler olduğunu gösterecektir.
3. Konumunuz - bu, sizinle aynı bölgede bulunan ve aynı hizmetleri sunan rakipleri ortaya çıkarır.
Bu aranabilir terimler, bir marka veya ürünle ilişkili "anahtar kelimelerdir". Kullanıcılar internette bir işletmeyi veya ürünü bulmak amacıyla bu anahtar kelimeleri kullandığı için web'de arama yapan müşterilerin başka neleri görüntülediğini bilmek önemlidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder