Translate (türkçeye çevir)

Bu Blogda Ara

7 Haziran 2018 Perşembe

ANNEM

yeni bir güne daha merhaba bugün sizinle anneme yazdığım şiiri paylaşacağım
umarım beğenirsiniz herkesin annesi özeldir anne için söylenecek o kadar çok söz varki
bunlardan sadece bir kaç tanesi...
Anne demek kocaman bir yürek demektir.
Anne demek teslim olmak demektir. İlk olarak ona güveniriz, ona bağlanırız.
Anne,sabreder
Anne hataları örter
Anne bekler
Anne kendi için alışverişe gidip bebek kıyafeti dolu poşetlerle geri dönendir.
Anne demek yüreğini bin parçaya bölüp her bir parçayı özenle bebeğine sunmaktır.
Anne demek her zaman güçlü olmak demektir.
Anne hakkın ödenmez sevmeye ömür yetmez bütün dünya bir olsa bir tane annem etmez 
https://www.antoloji.com/videolar/400/annem-1083.mp4


                                                    ANNEM
Sevgilerin en güzeli,en saf ve temizi sanadır annem 
Her şeye rağmen seversin,gözetirsin,elime diken batsa benden önce sen ahh dersin
Öyle çok emek verdinki bana, annem hakkını nasıl öderim ben sana
İlk öğrendiğim kelime anne oldu, annem, sen benim ilk öğretmenimdin
Sadece konuşmayı öğretmedin bana, yaşamı anlattın benle beraber yaşadın 
Düşüp de dizlerim kanadığında yaralarımı ilk sen sardın,bu yaraların iyileşeceğini anlattın 
Ve dedinki sakın ola ki kalp kırma, vücuttaki her yara iyileşir ama kırılan kalp bi daha aynı güzellikte atmaz senin için dedin 
Ailenin, arkadaşlarının, sevdiklerinin değerini bil dedin yoktan sebeplerle kimseyi incitme, maddi menfaatler için kimseyi yarı yolda bırakma dedin
Hiç kimseyi düşman gibi görme gün gelir düşman dediğin bi bakmışsın dostun olmuş, sakın olada her dostu bir ömür dost olacak sanma gün gelir senden yüz çevirir menfaatleri için,herkesi sev ama sınırını her zaman koru dedin 
Annem sen hep benim iyiliğimi istedin 
Canım annem senin verdiğin güzelliklerle ömrüm dahada güzelleşti, dünyam daha da aydınlık şimdi
Yemedin yedirdin,giymedin giydirdin,kızım oğlum okusun diye ömrünü bize verdin 
Hastalandım başımda bekledin,ben ders çalışayım diye sende benle birlikte çalıştın,çay demledin yemek verdin,uyuyamıyorum dedim ninniler söyledin başucumda bekledin
Ben senin hakkını nasıl öderim annem, öyle yücesinki, gönlün öyle güzelki, sevgin öyle saf öyle temizki,eminimki bana bir şey olsa benden önce senin canın yanar,kıyamazsın bana ve dersinki 
Rabbim benim canımı al onu bana bağışla
İşte o kadar büyüktür sevgin canını benim için feda edecek kadar büyük 
Annem hakkını helal et, ben her zaman sana layık bir evlat olmak için çalıştım
Belki başardım, belki başaramadım ama hiçbir zaman unutma annem ben seni her zaman sevdim 
Ben senin canındım, sen de benim canımsın annem 
Seni anlatmaya sözler yetmez
Rabbim yokluğunu göstermesin annem
Eslem
Kayıt Tarihi : 3.12.2012 13:47:00
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hamile olup çalışan anneler için 32+0 da alınan çalışabilir raporu

merhaba bugün çalışan anneler için bilinmesi gereken çok önemli bir konu hakkında bilgi paylaşmak istedim eğer hamileyseniz ve doğuma kada...