Translate (türkçeye çevir)

Bu Blogda Ara

19 Haziran 2018 Salı

1. Çevrimiçi stratejinin yararları


1. Çevrimiçi stratejinin yararları

5 ders 30 dk.

Çevrimiçi stratejinizi planlayın

Bu bölümde, çevrimiçi işletme stratejinizi oluştururken en iyi performansı göstermeniz için gereken, hedeflerinizi tanımlamak ve gelişiminizi izlemek gibi önemli adımları bulabilirsiniz. Kendinizi rakiplerinizden nasıl farklı kılacağınızı ve müşteri deneyimini nasıl daha iyi hale getirebileceğinizi keşfedin.

Bu derste bir işletme için çevrimiçi strateji oluşturmanın nasıl olumlu bir etki oluşturabileceğini, iyi bir çevrimiçi stratejinin nasıl olacağını ve işletme hedeflerinize ulaşmak için uygulayabileceğiniz yöntemleri keşfedeceğiz.

Çevrimiçi işletme stratejisi, aklınızdaki tüm fikirleri uygulanabilir bir biçime dönüştürmeye yardımcı olur. Böylece ileriye dönük hedeflerinizi belirleyebilir, planlarınızı netleştirebilir ve daha iyi odaklanabilirsiniz. Daha esnek olmak için yeni bir fitness hedefi belirlediğinizi düşünün. Kardiyo için 10 km koşmak harika olabilir ancak gözünüzü diktiğiniz, eğilmenizi gerektiren o yoga duruşunu başarmanıza yardımcı olmaz. Bunu yapmak için antrenmanınızı hedefinize ulaşmanıza, yani daha esnek olmanıza yardımcı olacak temel alanlara yoğunlaştırmanız gerekir. Koşu bunun bir parçası olabilir ancak esnemenin başarılı olmanıza yardımcı olması daha muhtemeldir. Aynı şekilde hedeflerinize uygun olarak belirlenmiş eylemler, işletmenizin ihtiyaçlarını nasıl karşılayacağınızı daha iyi anlamanızı sağlar. 

Peki işe nereden başlamanız gerekir? Birinci adım, hedeflerinizi açıkça tanımlamaktır. Belki satışlarınızı %20 oranında artırmak, belki de 100 potansiyel müşteri belirlemek istersiniz? Hedefler belirlemek, takip edebileceğiniz bir yön ve net bir yol sunar. Sonrasında işletmenizin ne ile ilgili olduğunu açıkça belirtmeniz gerekir. Bunu genellikle misyon ifadesi olarak adlandırılan basit bir cümleyle temsil edebilirsiniz. Örneğin; “insanlara daha sağlıklı olma konusunda ilham vermek” veya “günlük fitness için eğlenceli alanlar sunmak" olabilir. Benzersiz Satış Noktanızı da belirlemeniz gerekir. Çevrimiçi rakiplerinizden sizi ayıran şey budur. Benzer şeyler yapan işletmelere bakarak sizi neyin farklı kıldığını bulun ve bunu geliştirin. Örneğin; sizi rakiplerinizden ayıran yanınız müşteri hizmetleri ise bu sizin Benzersiz Satış Noktanızdır. Neyi elde etmek istediğinizi bilmek, doğru zamanda doğru kararlar vermenize yardımcı olabilir. Bunları ele almak için kullanabileceğiniz bazı tipik hedef ve stratejileri burada bulabilirsiniz: Satışları artırma Hedefiniz çevrimiçi satışları artırmaksa web sitenize daha fazla trafik çekmek, faydalı olabilir. Ücretli reklamlardan içerik pazarlamaya kadar bunu başarmanın pek çok yolu vardır. İşletmenin veya markanın bilinirliğini artırma Sosyal medya, hem yeni hem de mevcut müşteriler için markanın bilinirliğini artırmanın popüler bir yoludur. Değerlerinizi ve kişiliğinizi ifade etmeniz ve kitlenizle etkileşim kurmanız için bir platform sunar. E-posta pazarlama listenizi büyütme Müşterileri pazarlama e-postalarına kaydolmaya teşvik etmek için kitlenizin almayı bekleyebileceği, örneğin özel içerikleri veya üyelere özel güncellemeleri net biçimde duyurmayı deneyin. Peki tüm bunların avantajları gerçek hayata nasıl yansır? 
 
Anahtar eğitimler
Çevrimiçi işletme stratejisi, net hedefler belirlemenize ve çalışmalarınızı odaklamanıza yardımcı olarak internet ortamındaki başarınızı artırabilir. Bu derste aşağıdakileri öğreneceğiz:
  • İnternette faaliyet gösteren bir işletme, işletme stratejisinden nasıl yararlanabilir?
  • İşletme stratejisi oluştururken izlenecek en iyi örnekler
  • Sık rastlanan hedefler ve bunlara ulaşmak için kullanılan stratejiler
 

1 yorum:

hamile olup çalışan anneler için 32+0 da alınan çalışabilir raporu

merhaba bugün çalışan anneler için bilinmesi gereken çok önemli bir konu hakkında bilgi paylaşmak istedim eğer hamileyseniz ve doğuma kada...