Bilginizi
sınayın
Holly'nin
bir dans stüdyosu var. Holly, dans derslerinin satışını artırmak için pazarlama
ekibinin şirketin internetteki varlığını nasıl güçlendirebileceğini inceliyor.
Ekip,
güçlendirme çalışmalarının başlangıç noktası olarak müşteri geri bildirimlerini
aldı ve müşteri yolculuklarını haritalandırdı. Bu haritalandırma sonucunda
müşterilerin online platformda genellikle iki konuda sıkıntı yaşadığı görüldü:
web sitesinde gezinme ve işletmenin iletişim bilgilerini bulma.
Holly
müşterilerden gelen geri bildirimlere yanıt vermek için markasının hangi temas
noktalarını değiştirmeli?
Doğru seçeneği/seçenekleri işaretleyip GÖNDER düğmesine basın.
Web sitesi düzeni/
DOĞRU
Instagram hesabı
Eğitmenin Blogu
E-posta pazarlama
kampanyaları/DOĞRU
DERS TAMAMLANDI
Aferin, doğru!
Müşteriler web sitesinde gezinirken güçlük yaşadığı için Holly ve ekibi,
web sitesinin tasarımının ve sayfa düzeninin nasıl iyileştirilebileceğine
odaklanmalıdır.
Müşteriler iletişim bilgilerini bulmakta da zorlanıyorlardı. Holly net bir
"Bize Ulaşın" sayfası oluşturarak ve iletişim ayrıntılarını her
sayfanın altbilgi bölümüne ekleyerek bu bilgilerin bulunmasını
kolaylaştırabilir. Bu bilgileri e-posta pazarlama kampanyalarına da
ekleyebilir. Böylece müşteriler, web sitesini ziyaret etmek zorunda kalmadan
işletmeyle iletişim kurabilir.
Sonraki adımlar
Müşteri yolculuğunu ve onu etkileyen temas noktalarını düşünün. Kendi
işletmenizi veya iyi bilinen bir markayı örnek alarak, kendinizi müşteri yerine
koyun ve müşteri yolculuğunun baştan sona haritasını çıkarın. Her temas
noktasında aşağıdaki soruları cevaplayın:
1. Bu temas noktası müşteri olarak size nasıl bir değer sunuyor?
2. Bu temas noktası, markadan beklentilerinizle örtüşüyor mu?
3. Müşterilere daha iyi bir deneyim sunmak için bu temas noktası nasıl iyileştirilebilir?
1. Bu temas noktası müşteri olarak size nasıl bir değer sunuyor?
2. Bu temas noktası, markadan beklentilerinizle örtüşüyor mu?
3. Müşterilere daha iyi bir deneyim sunmak için bu temas noktası nasıl iyileştirilebilir?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder