Translate (türkçeye çevir)

Bu Blogda Ara

21 Haziran 2018 Perşembe

2. Bir işletmeyi çevrimiçi dünyaya taşıma (Bilginizi sınayın)


Bilginizi sınayın

Nick, kendi pazar tezgahında ev yapımı kozmetik ürünler satıyor ve bir e-ticaret sitesi açmak istiyor. Ürünlerini pazarda satmak konusunda çok tecrübeli, ancak internet ortamında daha çok sayıda müşteriye ulaşmayı planlıyor.

İşini hem fiziksel hem de online platformda başarıya ulaştırması için Nick'e tavsiye verebilir misiniz?

Tüm soruları cevaplayıp GÖNDER tuşuna basın.

  1. 1 / 4

Başarılı çevrimdışı pazarlama çalışmalarını internet kitlesine aynı şekilde yansıtması mı gerekir? YANLIŞ

2 / 4

Daha çok müşterinin dikkatini çekmek için web sitesinde daha düşük fiyatla satış yapması mı gerekir? YANLIŞ

  1. 3 / 4

İnternette ve fiziksel pazardaki çeşitli kitleleri belirleyip onlarla etkileşime geçmenin en iyi yolunu mu bulması gerekir? DOĞRU

4 / 4

İşini online platformda tanıtmak için yalnızca ücretli dijital reklamcılıktan mı yararlanması gerekir? YANLIŞ

DERS TAMAMLANDI

Aferin, doğru!

Nick'in pazarda iyi satış yaptığı bir tezgahı olsa da amacı işini internete taşımak. Bu nedenle, çevrimdışı pazarlama becerilerine odaklanmak tek başına yeterli olmayacaktır.

İşin başında web sitesinde daha düşük fiyatla satış yapmak riskli bir karar olabilir. Bazı perakendeciler bu uygulamayı benimserken diğerleri fiyat eşleştirmesi yapıyor. E-ticaretin Nick için yeni bir alan olduğu göz önüne alındığında, başlangıçta online platforma ve fiziksel pazara yönelik fiyatlandırmayı aynı düzeyde tutmak daha az riskli olacaktır.

Tüm kitleleri tanımlamak, müşterilerle ne zaman etkileşim kuracağına, onlarla hangi konularda konuşması gerektiğine karar vermesine olanak tanır ve online platformdaki başarı şansını artırır.

Son olarak, ücretli dijital reklamcılık etkili bir kanal olsa da Nick'in tüm olası seçenekleri göz önüne alıp işi için en uygun olanı belirlemesi gerekir.

Sonraki adımlar

İnternetten satın aldığınız son ürünü düşünün. Bu derste açıklanan Görme, Düşünme, Yapma, Önemseme çerçevesine tekrar bakın. Yolculuğunuzda ürün satın almadan önce karşılaştığınız temas noktalarının haritasını oluşturun.

Şunları düşünün:
1. Ürünün ilginizi uyandıran özelliği neydi? (Görme)
2. Araştırmanızı yaparken nasıl bir yol izlediniz? (Düşünme)
3. Sonuç olarak "Satın Al" düğmesini tıklamanızı sağlayan ne oldu? (Yapma)
4. Yorum girdiniz mi veya satın aldığınız ürünün bir resmini internete yüklediniz mi? (Önemseme)

Şimdi işletme senaryonuza geri dönün: Kullanıcıları satın almaya teşvik etmek için, müşteri yolculuğunun her aşamasında ne tür içerikler kullanabilirsiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hamile olup çalışan anneler için 32+0 da alınan çalışabilir raporu

merhaba bugün çalışan anneler için bilinmesi gereken çok önemli bir konu hakkında bilgi paylaşmak istedim eğer hamileyseniz ve doğuma kada...